Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 10:55:58
Nu tai kad masės mąstymu nepasižymi yra seniai žinoma tiesa :-), juo labiau
jei žmogas yra visai ne temoj ir techniką perka pagal kriterijus "man
gražu", "vokiška kokybė" ir pan. Aš net ir palyginus nežymią biudžeto dalį
atsiriekiančius pirkinius darau tik pasidomėjęs, ką perku.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i