Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-07-13 22:08:06
On 7/13/17 20:17, Lapinas wrote:
> Tai aš bandau pasakyt, kad kai mašina visąlaik valdiška, tai vadžia
> rūpinasi, kad ji vis dar būtų lizinginė.
> O šiaip tai laikai pasikeitė, ir reik labai jau būt neišrankiam mašinai,
> kad tenkintis 10 metų senumo premiumu užuot gavaus apynaujį, kur
> skambaliukai vairavimo patogumui gerokai melodingesni.

Tokiu socei. Pvz mano kontoros savininkas turi daug milionu, galimybe
"valdiskai" turet beleNkokia masina, kad ir RR. Bet kazkodel vistiek
vazineja P607 ir greiciausiai privaciu, nes valdiskas toks kainuoja dxja.

Siaip nera zhmotas, leidzia sau hobio sumetimais turet lektuva ir
greiciausiai ne viena.