Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Arj
Data: 2017-07-13 15:44:23
px - ksenonai irgi yra.

"mindau"  parašė naujienų news:ok7ott$77f$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet anie su led matricom, ten matomai pagal standarta apiplovimo
nereikia..

"Arj"  wrote in message news:ok7oai$6l5$1@trimpas.omnitel.net...

pagooglinau ant greituju - rasoma kad apiplovimas butinas jei sviesos
stiprumas >2000 liumenu,
px koks svieos saltinis (ksenonai. led, halogenai), jei maziau
neprivalomas - va nauji mersai jau be lempu apiplovimo gaminami -
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-e-klasse-ohne-scheinwerferreiniger-4417054.html

"Arj"  parašė naujienų news:ok7nk8$5vg$1@trimpas.omnitel.net...

Na ksenonams apiplovimas neprivalomas, svarbu zibinto sertifikavimas ar
kazkas tokio.
Kazkas skundesi grupse, kad (berdos del lancer evoliution) kad europiniam
modelyj su originaliais ksenonais ner/nenumatyta apiplovimo - tai tuvlitos
murzius nenorejo praleisti, ale su virsininku pradejus klibinti, anas buvo
"kurse" ir tik zymejima ant lempos patikrino - zymejimas ok (tipo turi buti
sertifikuota europoj), kazkas tokio.

"KEdas"  parašė naujienų news:ok2hkl$npf$1@trimpas.omnitel.net...

Šiandien TA sužinojau, kad mano Citorene C8 įdėtos ksenoninės lempos,
tačiau apiplovimo nėra, o reguliavimas iš salono – yra.
Lempos, sumontuotos, panašu, tikrai ksenoninės, o ne zenoninės.
Kaip dabar elgtis – keisti visus šviestuvus ar organizuoti apiplovimą ir
manyti, kad viskas bus gerai?

P.S. Man dzin kokios ten lempos, svarbu TA praeiti ir kitų neakinti.