Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 18:08:11
Nu bent jau organiškiau kiek nei Teslos iPadas atrodo :-)
Nors jei rimtai, tai užmušk, bet nesuprantu nx vairuotojui mašinoj telikas
(nebent realiai dirbi vairuotoju ir dažnai vežiojamojo laukt reikia, tada
jo, pasiteisintų :-))

O apie arklius gal gana, nusibodo, dai pasilikim kiekvienas prie savo
nuomonės, juolab, kad savaitgalis pareina ir yra įdomesnių užsiėmimų nei
šūdą newsuose malt :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i