Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 09:25:47
Aha, o paskui atsisedes prie masinos be parktroniku ir bandydamas uzsimerkes
prisiparkuot pirmoj aikstelej nuotyki apturesi :-)
Siaip cia skonio reikalas, as kazkada ipratau, kad masinos valdymas yra
vairuotojo ir tik vairuotojo reikalas ir tu iprociu keist nesiruosiu, kol
dar sugebu vairuot pats, man jokiu pagalbu nereikia (negaliu pakest tu
visokiu cypsiuku - i bordiurus reaguojanciu parktroniku, dirzu neprisisegimo
aliarmu (nors as juos visada pedantiskai seguosi, bet dazniausiai pirma
uzvedu varikli, o kai kurios masinos tik pasukus rakteli ta tema zviegia,
papypsejimu, kad lauke temperatura ~0 - as blet ir pats matau koks oras, kol
iki masinos einu ir pan.), kai jau bus pzdc, jei tokio amziaus sulauksiu,
sesiu i ismanuji "googlamobili" :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i