Tema: Re: KsenoninÄ—s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-07-23 01:22:20
Pas mane tas pats buvo.. Įgrežiau į bamperį universalius apiplovimo
galus neišlendančius, susiradau už 5€ originalią pompą, dar 5$ solenoidą
(kad nevarvėtu per purkštukus), ir sujungiau, kad langus plaunant po 4s
pradėtu lempas plaut.. Plauna taip pat "puikiai" kaip originalas, t.y.
paskalauja kelio dulkes, TA tiko..