Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-07-14 10:09:02
tu primesk, kad kažkam vairavimas tai ne malonumas ir net ne darbas, o 
bausmė. Bet reikia. tai kodėl nepasilengvint sau to?

7/14/2017 10:06 AM, Sail rašė:
> Ne taip formuluoji - nx tokius vairuotojus, kurie be pypsiuku masinos 
> eksploatuot nesugeba.
> 
> Va mano oldtaimery yra slegio daviklis ir temperaturos. Ir to pilnai 
> uztenka masinos eksploatacijai.
> 
> Ir blia viskas, absoliuciai jokios fucking elektronikos (nors pizdziu - 
> pakeitus varikli atsirado automatinis zvakiu pakaitinimas uzvedant).
> 
> Ir ka - vaziuoji ir vargo nematai, jei pakanka smegenu pakontroliuot 
> tepalo lygi, ir nepramiegot jei variklis kaista.
> 
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:ok9oue$p24$1@trimpas.omnitel.net...
>> bet tai nx realiai tokias mašinas, kur antifrizo lygio indikatoriaus 
>> nėra. Čia kaip ošvienės C4, viskas ten px, važiuok kol užges :D. 
>> antifrizas px, langų skystis px, lempos px, tepalas px nžn stabdžių 
>> skysčio daviklis tik ar yra :D. Nors, pigus kibiras, nereikia daug norėt
>>
>> 7/14/2017 9:25 AM, Caponi rašė:
>>> 1. Tam nėra numatyta jokių kontrolės būdų nei po kapotu, nei 
>>> prietaisų skydely.
>>> 2. Na skorost ne vlijajet :-)
>>> 3. Sumažėjęs freono kiekis jaučiasi ir pagal kondiškės efektyvumą, 
>>> skirtingai nuo, tarkim, kokio aušinimo skysčio, kur staiga gali 
>>> pamatyt kylančią temperatūros rodyklę vidury kelio.
>>>
>>
>