Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 10:08:13
Nu jei lygint kaip jos važiuoja, tai taip, visiškai skirtingos mašinų
klasės. Jei žiūrėt grynai kaip greitėja, tai nors galutiniai skaičiukai
labai panašūs, subjektyvūs pojūčiai Hondoj geresni.
O kas link aktualijų, tai būtent tai aš ir lyginu - tuo požiūriu kaip
mašinos važiuoja, man žymiai labiau patinka 10 metų senumo vis dar puikiai
naudotini vidutinių-didesnių kubatūrų atmosferikai nei nauji steroidiniai
turbavykai. Ir va man dar labiau patinka kaip veikia hidrauliniai vairo
stiprintuvai negu naujobiniai elektriniai.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i