Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-07-14 09:44:31
galima pagalvot palaikymas jos tvarkinga nieko nekainuoja :). Plius
visokie siurpizai už brangiai, kurių kuo naujesnis trabis tuo daugiau. O
šita prasme ir 10m senumo mašinos vis naujėja ir naujėja :)

O šiaip jei rimtai, tai eilinio kibiro aptarnavimas turbūt bus 100-150€
kas 20-30kkm. Ir greičiausiai jokių kitų didelių išlaidų penkis metus
nebus.