Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-07-17 15:37:58
jei įdėmiai skaitytum, tai kai būna kontekstas, kad bus važiuojama daug
ir reikia važiuojančios mašinos. Taip, jei pirksiu į tą poziciją kur
6kkm per metus, tikrai nauja bbd. Bet nu jei po 30kkm, tai kažkaip
kitaip gaunasi. Juolab, jei paimt tą naudotą gero stovio biskį link
premiumo, nebus ten nei pigu nei paprasta