Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Sail
Data: 2017-07-14 10:06:28
Ne taip formuluoji - nx tokius vairuotojus, kurie be pypsiuku masinos
eksploatuot nesugeba.

Va mano oldtaimery yra slegio daviklis ir temperaturos. Ir to pilnai uztenka
masinos eksploatacijai.

Ir blia viskas, absoliuciai jokios fucking elektronikos (nors pizdziu -
pakeitus varikli atsirado automatinis zvakiu pakaitinimas uzvedant).

Ir ka - vaziuoji ir vargo nematai, jei pakanka smegenu pakontroliuot tepalo
lygi, ir nepramiegot jei variklis kaista.