Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-07-13 22:04:16
nipyzdi, 10m senumo mašina bet kuriuo atveju yra bauda, negali ji būt
nei labai patikima nei labai džiuginanti, na čia kalbant apie
kasdieninius kibirus. Ir jei gali sau leist naują kibirą, nelabai
suprantu kam save baust.

O dvilitrio Hondos antmosferiko ir viesšeši tojojos kontekste kalbėt
apie turbinas ir kubatūras....nu pats supranti :D.

nžn kaip jūs, man tokios tendencijos neatrodo blogai
http://www.autoweek.nl/auto/92182/peugeot-308-gti-16-e-thp-270