Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 11:44:42
Nu pagal lietuviškas tradicijas gal ir taip, tipo lizingas maksimum duoda
15K, tai už tiek mašina ir bus perkama - naujas spuogas ar senas "limuzinas"
:-)
Aš mat rašau iš savo varpinės - sugalvoju ko noriu ir nusiperku, keli ar
keliolika KEur nėra kažkokia baisi suma. Iš praktikos susiformavusios
nekintančios fiksuotos sąlygos - į naujas nežiūriu, domina tik atmosferiniai
benzininiai japonai.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i