Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 09:25:53
Lemputės yra tikrai ne visiems skysčiams, o šiaip čia pas mane jau >20metų
senumo įprotis. Rodos jau minėjau, aš kiekvieną kartą prieš sėsdamas į
mašiną į ratus pažiūriu, nors irgi galima sakyt, kad jei ratą nuleis, tai
pajausi gi. Žodžiu, būtinybės didelės gal ir nėra (bent jau mašinai be
Xenonų, kaip išsiaiškinom :-)), bet kad nekenkia, tai tikrai, o laiko daug
neatima.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i