Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-13 18:38:32
Kodėl? Šiaip jei jau bandyt tiksliai skaičiuot, tai kaip kažkas paminėjo,
minėti 70K buvo už 2 mašinas, reiškias turim 35K už vieną. Signatūroj esanti
Toyota pas mane jau beveik 5 metai, o Honda bendroj sumoj prieš kiek daugiau
nei mėnesį atsistojo truputį virš 10K, taip kad toli gražu skirtumas ne 10x
:-) Galų gale esmė ne matavimęsi bybiais, aš perku tai, kas man reikalinga,
o ne tai, ką, tarkim, galiu maksimaliai leist, man nėra poreikio kažkam
įrodinėt savo statusą brangiais ar prabangiais daiktais ir manęs kažkodėl
visiškai negąsdina mintis (ir neverčia jaustis loozeriu :-)), kad kažkas
turtingesnis už mane.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i