Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-14 08:48:30
O koks skirtumas tu sena ar nauja vaziuoji? Va vakat vazinejau e60, variklis kaip pas mane, salono plastikas prastesnes kokybes, islaikymas brangesnis, kokia prasme keist gera masina i nauja? Komforto, garso izoliacijos e28 (penktuke bmw 1984 metu gamybos) buvo dar daugiau nei e39 ar e60.
kuro sanaudos irgi e28 naudai, ten 10 litru dizelio mieste nevirsydavau, dabar ne maziau 12. Dar ir smirda ismetimas sitos.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/