Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 13:53:09
Jau sakiau, nesijaučiu besibaudžiantis, būtent prie dabartinio važinėjimo
kiekio ir specifikos mašinos beproblematiškumas kaip kriterijus yra aukščiau
visko, realių trūkumų tas spuogas neturi ir ergonomikoj, po miestą
pasimakaluot dinamikos santykinai irgi dx - nepadraginsi, bet stovint ant
šviesoforo ir mano supratimu labai spakainiai startuojant aplinkiniai
pradeda važiuot gerokai vangiau, t.y. net su kokiu Lamborghini malonumo būtų
ne ką daugiau :-)
Pasikeis poreikiai - be jokio gailesčio pasikeisiu į labiau atitinkančią
poreikius, tik neklausk ką, šiam momentui jokia mašina nėra tokia, kad
viliotų, paskutinis aparatas kuris man visaip kaip patiko ir mielai
nupirkčiau šiandien, jei būtų gaminamos -
https://a.d-cd.net/c32ecacs-960.jpg su V6.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i