Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 09:25:49
1. Tam nėra numatyta jokių kontrolės būdų nei po kapotu, nei prietaisų
skydely.
2. Na skorost ne vlijajet :-)
3. Sumažėjęs freono kiekis jaučiasi ir pagal kondiškės efektyvumą,
skirtingai nuo, tarkim, kokio aušinimo skysčio, kur staiga gali pamatyt
kylančią temperatūros rodyklę vidury kelio.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i