Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: MRT
Data: 2017-07-17 00:55:48

> Ką aš žinau kas ten yra. Todėl ir klausiu, kad nepulti laužyti ir
> ardyti, nes priėjimas ten ne pats patogiausias, tačiau tai, kas matosi
> iš galo, nepanašu į H4 lempų
> lizdus.

Fiestuskej - lemputes keiciasi tik visa lempa nuemus.

Senoj reikejo priekines greteles dar papildomai nuimt.
Naujesnej - tik keleivio pusej vienintele H7 imanoma
pakeisti neisemus liustros.

Kas del vaizdo is priekio - fiestuskej halogenine H7 po tuo lesiu.
Ant sienos labai aiski linija eina, t.y. "senesnese taip nebuvo".

PS. Pirkta su galiojancia TA, bet pakartotine va ka parode:

4.1.1. c) Priekiniai žibintai (artimosios ir tolimosios šviesos).
Būklė ir veikimas. Žibintai ir (ar) jų elementai nepritvirtinti arba
pritvirtinti netinkamai, nepatikimai (priek d.p.)

4.1.2. Priekiniai žibintai (artimosios ir tolimosios šviesos).
Sureguliavimas. Skleidžiamos šviesos srauto (spindulio) pokrypis
(žibinto sureguliavimas) neatitinka nustatytų reikalavimų

4.1.5. a) Priekiniai žibintai (artimosios ir tolimosios šviesos). Lygio
reguliavimo įtaisai. Lygio reguliavimo įtaisas neveikia arba turi
akivaizdžių netinkamo veikimo požymių

PS. '03 topiniam citre gamykliskai buvo Angeles akys?