Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-13 21:37:00
Tai aš ir nesuku, kaip ir rašiau, aš vistiek po kapotu palyginus dažnai nosį
įkišu kontrolei, tai nematau problemos jei reikės skystimo užpilt kiekvieną
kartą kapotą atsidarius, o ne kas kokį trečią - ketvirtą, kaip iki šiol :-)
O dėl nano dangų, tai jei jos realiai veikia kaip reklamos rodo, kad ir
mėnesį, tai gali būti kaip dalinis sprendimas tiems, kam nervuoja dažnas
pats skysčio pildymo procesas (kaina nemanau, kad didelė problema net ir
didžiausiem šykštuoliam :-))

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i