Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-13 18:38:36
Nu ant lempų šiaip nepurškiama kiekvieną kartą, kai purški ant langų, bent
jau tose mašinose, su kuriom man teko iš arčiau susipažint (įvairūs japonai
ir korėjiečiai).

O jei jau šitoj vietoj bėda, tai gal ten kokias nano dangas ant stiklo
išbandyt, gal pigiau gausis ir mažiau užpis?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i