Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 11:49:47
Nu nepamenu jau kas ten kada pas tave buvo, bet jei ~'90 Galantas, tai
tikriai ne, tokį daiktą tik aš pats turėjau, iš mano pažįstamų niekas :-). O
va 7-8 kartos Galantų žinau (OK, žinojau, paskutinis į amžinos medžioklės
plotus iškeliavo pries kelis mėnesius pas draugo tėvą, važiavo dar puikiai,
tik surūdijo vdrebezgi nuo stogo iki dugno) ne vieną, dar ten visokių
Lancerių, Coltų buvo.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i