Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 10:52:00
news:ok9p8f$pas$1@trimpas.omnitel.net...
> galima pagalvot palaikymas jos tvarkinga nieko nekainuoja :). Plius
> visokie siurpizai už brangiai, kurių kuo naujesnis trabis tuo daugiau. O
> šita prasme ir 10m senumo mašinos vis naujėja ir naujėja :)

Kainuoja visos, su kai kuriom, nepriklausomai naujom ar naudotom, kartais
nepasiseka.
Dėl siurprizų kiekio sutinku, tik jie dažniausiai lenda naujai mašinai,
nusipirkus tvarkingai prižiūrėtą ten kokių 5 metų senumo aparatą, bent jau
iki šiol šansų apturėt siurprizą yra turbūt mažiausia (žinoma, reikia
pasidomėt kas perkama, ir nepirkt probleminių daiktų, pvz., kaip pats
minėjai Xtrail).
Tendencijos su visų sistemų sudėtingėjimu yra, ir tai viena iš priežasčių,
kodėl man instinktyviai nesinori žiūrėt į visiškai naujas ir nežinomas
mašinas.

> O šiaip jei rimtai, tai eilinio kibiro aptarnavimas turbūt bus 100-150€
> kas 20-30kkm. Ir greičiausiai jokių kitų didelių išlaidų penkis metus
> nebus.

O dėl išlaidų, tai aš tau konkrečiai pavyzdį jau sakiau - turima kiek
daugiau nei 4 metus Corolla apart tepalų ir filtrų pareikalavo tik stabdžių
diskų ir kaladėlių keitimo (ir tai čia su mano požiūriu, kai kurie
taupytojai tas procedūras dar porai metų tikriausiai atidėję būtų :-)).
Naujo aparato atveju iki stabdžių reikalas tikriausiai būtų nepriėjęs, bet
net jei ir daugiau koks vaikiškas vienas kitas gliukas nebūtų išlindęs, tai
kasmetiniai eiliniai aptarnavimai atstovybėj bendroj sumoj būtų kainavę kiek
daugiau - skaičiuojantiem kiekvieną centą tai tikrai ne pliusas (jau
nešnekant apie mašinos įsigijimo kainą).

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i