Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-13 20:48:13
Kyla mintis, kad TA reikia padaryt kas menesi. Kad kysiai kainuotu daugiau
uz tvarkingos masinos bukles palaikyma.
Blet, nu gyvenau as ir tarybiniais laikais, bet is kur tas kai kuriu zmoniu
noras babkes svaistyt, o paskui skustis gyvenimu, list i skolas ir vazinet
su griuvenom niekaip nesuprantu...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i