Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-14 13:24:51
Be abejo. Iš kitos pusės 12 m. senumo uaziko nauju nebepaversi, kad ir kiek
pinigų kištum.
Va nesenai naujus stabdžius susidėjau, priekinį langą pasikeičiau nes
važiuojant to reikia. O nupuvę arkos važiuot netrukdo, gal koks medžiotojas
ar kaimietis paims prie ūkio ir tokį.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:oka4n0$5fh$1@trimpas.omnitel.net...