Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Arj
Data: 2017-07-13 15:04:24
Na ksenonams apiplovimas neprivalomas, svarbu zibinto sertifikavimas ar
kazkas tokio.
Kazkas skundesi grupse, kad (berdos del lancer evoliution) kad europiniam
modelyj su originaliais ksenonais ner/nenumatyta apiplovimo - tai tuvlitos
murzius nenorejo praleisti, ale su virsininku pradejus klibinti, anas buvo
"kurse" ir tik zymejima ant lempos patikrino - zymejimas ok (tipo turi buti
sertifikuota europoj), kazkas tokio.

"KEdas"  parašė naujienų news:ok2hkl$npf$1@trimpas.omnitel.net...

Šiandien TA sužinojau, kad mano Citorene C8 įdėtos ksenoninės lempos,
tačiau apiplovimo nėra, o reguliavimas iš salono – yra.
Lempos, sumontuotos, panašu, tikrai ksenoninės, o ne zenoninės.
Kaip dabar elgtis – keisti visus šviestuvus ar organizuoti apiplovimą ir
manyti, kad viskas bus gerai?

P.S. Man dzin kokios ten lempos, svarbu TA praeiti ir kitų neakinti.