Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2017-07-13 23:08:34
Negi čia tikrai nėra žmonių, kurie sugebėtų perlipti per asmeniškumus?
Aš jau senokai neklausiu patarimo ką man daryti, o bandau suprasti kodėl
nėra kai kurių parametrų objektyvaus tikrinimo. Tuo tarpu daugelis
pasakoja kokie yra mano standartai, ko aš nesu girdėjęs apie
sertifikatus ir pan ir kiek skysčio sunaudojama lempų apiplovimui bei
kaip su tuo kovoti.
Liūdesiukas.