Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: spakainas
Data: 2017-07-14 09:45:52
Nuo sąlygų priklauso. Žiemą kai druską drebia ant langų tai per dieną
gali visą bakelį išpurkšt. Vieną kart pamenu visas bakelis suėjo
kryžkalnis-vilnius grįžt - srautas didelis, druskų pripilta, drebia
belenkaip, tarpo didesnio nuo prieky važiuojančios pasilikt nėr kaip, nu
tai va taip ir sueina.
Na arba vasarą link jūros važiuojant būna kažkuriais mėnesiais vabzdžių
suaktyvėjimas - koks riebus išsitaško, jei iškart nenuvalysi su skysčiu
- paskui reiks gramdyt su šepečiu.
Aišku yra kategorija žmonių, kuriem px kaip atrodo stiklas, žiemą
apsnigtoj mašinoj valytuvus įjungia ir išvažiuoja taip, tai gal tokiem
ir užtenka to skysčio mėnesiui, nežinau.