Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 13:53:18
Panašios buvo ant Galanto, vieną kartą radau nuleistą galinę keleivio pusės.
Užteko ištraukt cveką ir įkišt knatą, būčiau nepažiūrėjęs, greičiausiai būtų
tekę keist, taip kad nepisk mazgų, šitas įprotis yra pezdatai naudingas ir
man praktiškai pasiteisinęs (o vat blet žmonai niekaip į galvą neįkalu, tai
jau 2x po dvi padangas neplanuotai yra tekę pirkt, kol ji blet suvokia, kad
kažkas ne taip, iš gumos skutai lieka). Nu o ant Corolos tai ir 1.6
pastebėčiau, manau :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i