Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-13 22:38:11
On 2017-07-13 21:49, KEdas wrote:
> Ne, TA tikslas nėra tikrinti atitikimą gamintojo norams. Tikrinamas
> atitikimas saugaus eismo reikalavimams.
> Ir dar kartą kartoju: lemputes aš pasikeisiu, mane prametė teisingai,
> tačiau mane labiau domina kodėl apskritai per TA nėra tikrinamas šviesos
> srautas, o tik jo forma.

Tu dar nedaejai iki srauto stiprumo tikrinimo. Tave pramete uz
neteisinga saltini - zenona. Kai isidesi halogenus, va tada patikrins,
ar tavo lempos duoda nemazesni nei gamintojo numatyta sviesos srauta. Ir
uz savo elgesi esi vertas, kad tave dar karta pramenstu uz per silpna
sviesos srauta... (nes tavo lempu reflektoriai turetu jau buti
pavarge...) Tada suzinotum, kad tuvlita turi ir sviesos srauto matuokli
:-)))

Audrius K.