Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-13 21:03:57
Tai tas ir yra, kad pirmiausiai reikia pagalvot kaip kazko ismokt ir
uzsidirbt pinigu, o ne prasiskolint nuo pilnametystes sukakojimo ir
inksciant beigi keikiant burzujus vargt visa gyvenima. Ir nepamirstant tuo
metu visiem demonstruot lizingines masinas ir ifonus. Taip, nekilnojamo
turto atveju protingas lizingas gali buti teisingas zingsnis, bet tik ne iki
tokio lygio, kad, kaip Dainiushas rase "uzstatyt viska bankui 20m i prieki
iskaitant puse atlyginimo" ir tada verkt del lysno stolnyko...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i