Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 09:47:14
Tikrai taip. Iš praktikos, kaip minėjau, japonai patikimai tarnauja iki
15-16 metų, o paskui pradeda griūt visokia smulki chuinia, kuri ir užpisa,
ir babkes siurbia nuolatine srovele, todėl aš dažniausiai mašiną keičiu kai
ji panašaus amžiaus sulaukia, perku kažką 6-7 metų senumo ir vėl 10 metų
važinėju be rūpesčių.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i