Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-13 14:50:19
Blet, aš kažkaip nesuprantu - čia ką, renkasi keli milijonieriai (nu čia
tie, kurie už kosminius 70K mašinas perka :-)) ir krūva bomžų, kuriem
mašinos išlaikymas tvarkingam stovy yra nepakeliama našta - važinėja su
traškančiom granatom po n metų, bando atjungt EGR vožtuvus, ir galiausiai
dar skystimą taupo???!!! Pzdc....
Kaip tai pradedu galvot, kad, pvz., TA kas metus būtų visai nebloga
mintis...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i