Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-14 09:08:11
Tai buvo Dievo zodis ...

"SVYT" <juzila@mail.ru> parase naujienu 
pranesime:ok9msu$n67$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei automobilis turi tiek pat ag, mazesnio litrazo bus maziau "elastingas" 
> jis isvysto tas ag tik prie tam tikru, benzine paprastai dideliu apsuku, 
> kitaip tariant ag tiek pat, bet taip pat vaziuot turi drozt kaip britva. 
> Atmosferikas kur kas tolygesne trauka turi nei turbininis, benzui turba 
> isvis nesusipratimas, nepatikimas mazgas visu pirma, naudos lyginant su 
> beturbe didesnes kubaturos jokios, cilindre aukstesnes temperaturos ir 
> slegiai- faktiskai forsuotas variklis, labai kaprizingas tepalams ir 
> kurui, bijo bet kokio perkaitimo, uzgazavimo tik uzvedus salty ir dar 100 
> budu sulauzyt.
>
>
> -- 
> svyt
>
>
> "Caponi" <caponi@caponi.lt> Wrote in message:
>> Nu kuo bauda? Patikimumas problem? nekelia, s?dyn?j jau?iuosi patogiai, 
>> kame
>> b?dos?
>> Taip, ka?koki? teigiam? emocij? man abi dabar turimos ma?inos nekelia,
>> parketnik? a? visai nesuprantu (bet ?monai tokios labai nor?josi), Toyota 
>> i?
>> esm?s tokiais ne visai standartiniais keliais papuol?, kadangi a? j? jau
>> kuris laikas "pa?inojau", tai neradau pagrindo pistis su visais
>> pardavimais-pirkimais (nors min?i? buvo, bet nelabai ?kyri?, 
>> nusprend?iau,
>> kad neverta gai?t laiko) - matyt senstu ir esminis kriterijus tampa
>> beproblemati?kumas. Tuo atveju Toyota zjbs, kol kas per >4 metus visi
>> remontai - stabd?i? kalad?l?s ir diskai, bei lemput?s. Kadaise tur?jau ir
>> kiek padoresni? viedriuk?, ir audioaparat?ras susiki??s buvau tokias ne
>> visai prastas ir nelabai pigias :-), t.y. prioritetai kitokie buvo. 
>> Principe
>> beveik laukiu kada ta vidurinio am?iaus kriz? ateis ir u?sinor?sis ten 
>> koki?
>> Porsche :-)
>>
>> Nu o kas link steroidini? ?iuolaikini? ma?alitra?ki?, tai eina jos nx. Ta
>> prasme tokie "superspuogai" savoti?kai linksmi, bet jei ?nek?t apie
>> kasdienines ma?inas, tai a? ne specas ir gal argumentuotai nepaai?kinsiu,
>> bet nu net prie pana?i? deklaruojam? skai?iuk? ma?esn?s kubat?ros 
>> varikliai
>> va?iuoja xujoviau. Labai gerai pamenu, kai parsivaryt Toyotos va?iavau su
>> '95 Accordu 2.0 varikliu su ~110 arkli?, o atgal jau va?iavau su ma?esne 
>> ir
>> lengvesne Toyota 1.6 su tais pa?iais ~110 (?sib?g?jimas iki 100 pas 
>> Toyota
>> teori?kai net geresnis) - nu ji realiai bukiau reagavo ? gaz?, ypa? prie
>>  >100km/h, dinamikos pas j? pusiau pensininko re?imu pakanka tik mieste, 
>> o
>> tiek su min?tu Accrodu, tiek su kadaise tur?tu '89 2.0 Galantu pakankamai
>> komforti?kai jausdavausi ir trasoj, bet kadangi paskutinius kelis metus 
>> u?
>> Vilniaus sn?p? retokai i?ki?davau, tai problemos i? to nedarau.
>>
>> ?od?iu, nepaisant to, k? dabar valdau, patirties ?iek tiek kaip 
>> vairuotojas
>> turiu ir savo praktika pagr?st? nuomon? irgi. Kol kas neteko "?iupin?t"
>> ?rodymo, kad <2 litr? variklis yra tinkamas kompaktinei-vidutin?s klas?s
>> ma?inai. Beje, pagal mano paniatkes, variklis turi b?t atmosferinis, o
>> gamintojus i?pa??stu tik japon? :-)
>>
>> Ir dar - ant Hondini? varikli? nevaryk, tas eilinis 2.0 tokioj karv?j 
>> kaip
>> CRV mane netgi kiek nustebino, galvojau, kad bus pras?iau su dinamika,
>> band?iau ie?kot 2.4, ale tokie europiniai yra egzotika, ant amerikono
>> nestov?jo, tai po pusantro m?nesio vilties ir paie?k? spjoviau ir 
>> nuva?iav?s
>> nusipirkau pirm? i?sirinkt? pagal nuotraukas 2.0 :-) Techni?kai problem?
>> n?ra, ?mona davolna - mano darbas padarytas, reiks tik skystim?, kaip
>> paai?k?jo, kas por? savai?i? prad?t tikrint :-)
>>
>>
>> -- 
>> Caponi
>> Toyota Corolla '07 1.6i
>> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>> news:ok8g7g$qhu$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nipyzdi, 10m senumo ma?ina bet kuriuo atveju yra bauda, negali ji b?t 
>>> nei
>>> labai patikima nei labai d?iuginanti, na ?ia kalbant apie kasdieninius
>>> kibirus. Ir jei gali sau leist nauj? kibir?, nelabai suprantu kam save
>>> baust.
>>>
>>> O dvilitrio Hondos antmosferiko ir vies?e?i tojojos kontekste kalb?t 
>>> apie
>>> turbinas ir kubat?ras....nu pats supranti :D.
>>>
>>> n?n kaip j?s, man tokios tendencijos neatrodo blogai
>>> http://www.autoweek.nl/auto/92182/peugeot-308-gti-16-e-thp-270
>>>
>>> 7/13/2017 9:56 PM, Caponi ra??:
>>>> Nu jau nehiperbolizuok.
>>>> As bent per 10 metu analogiskos klases automobiliuose neiziuriu tiek
>>>> kazkokio progreso komforto srity, kad tai skatintu daryt kazkoki judesi
>>>> ta tema, t.y. parduot, rinktis, pirkt nauja masina. Taip, as irgi 
>>>> pazistu
>>>> tokiu zmoniu, kuriem kuo daugiau masinoj navarotu, tuo geriau, o vat 
>>>> man,
>>>> pvz., is navarotu idomu tik klimato kontrole (nu ten elektriniai langu
>>>> pakelejai ar elektriniai veidrodeliai yra savaime suprantamas dalykas
>>>> japoniskose masinose nuo senu laiku :-)). Visokie ten saugumo niuansai
>>>> nerupi (tema neidomi ir apie tai tiesiog nesusimastau, nors objektyviai
>>>> tai gal ir realus argumentas atsinaujint). Pagrindinis reikalavimas
>>>> automobiliui - jis neturi generuot netiketu nemaloniu siurprizu, kol
>>>> rezimas - kasmetinis apsilankymas pas meistra, man viskas zjbs. 
>>>> Patogumas
>>>> vairuoti? Nu bbz, paskutiniu metu tendecijos man visai nepatinka 
>>>> (vienas
>>>> is aspektu - neseniai cia aptarinetas kubaturos ir cilindru skaiciaus
>>>> mazejimas), gal ir ne tragedija, bet tikrai neskatina atsinaujint (ant
>>>> ekologijos ir kuro sanaudu bbd, galiu sau leist to neskaiciuot).
>>>> Galiausiai vairavimas - gal net ne tiek kad megstu vairuot, kiek 
>>>> negaliu
>>>> pakest nieko neveikt. Jei per miesta pasivazinet su draugu uz vairo
>>>> imanoma, tai va neseniai teko po Lietuva su vairuotoju darbiniais
>>>> reikalais pasimakaluot, tai galvojau pasiusiu, man reikia arba baranka
>>>> sukiot, arba gert galiorkoj :-)
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>
> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/