Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 08:18:31
Logika gali būt tokia, kad žnogui tiesiog px mašinos, pasirodyt prieš nieką
jis nenori, tai kol dėžutė patikimai jį pristato iš taško A į tašką B -
viskas OK. Bet jis gal savo dėmesį ir babkes kiša į skudurus, gal į NT, gal
į ten kokius paveikslus ar keliones. Gal tą ir nėra lengva suvokt autoforumo
dalyviam, bet taip būna. Kaip kad ir būna, pasirodo, kad autoforumo dalyviai
piktybiškai su netvarkingom mašinom važinėja - gal tokiem ir atrodo, kad
nauja mašina negenda, priežiūros ir išlaidų nereikalauja. Kai tuo tarpu
normaliai susitvarkius ir sistemingai prižiūrint japoniškos mašinos (aš tarp
krūvos ne japonų porą metų turėjau tik Ford Escort kabriką, tai neturiu net
mikrostatistkos) be jokių fokusų paprastai tarnauja 15-16 metų ir piniginės,
o neretai ir laiko, sąnaudos aptaravimui yra mažesnės nei naujos
(aptarnavimai gerokai brangesni, vis lenda kokios vaikiškos ligos per pirmus
metus, dar kokie į madą įeinantys atšaukimai prisideda).

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i