Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-15 14:35:09
Man muzikai reikia gero garso šaltinio ir kokybiškų kolonėlių.
Navigacija kitas reikalas, nors tam tikrai nereikia ten kokių 12" ar net
17", bo paskui ir kils noras važiuot ne žiūrint per langą, o "po priboram"
:-)

Bet jei tas telikas normaliai įkomponuotas į panelę, tebūnie, kam pravers, o
kam nereikės - išjungs :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i