Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2017-07-13 21:26:07
Kaip taisyklių ir, svarbiausia, argumentų mėgėjas aš nesuprantu kodėl
nematuojamas šviesos srauto stiprumas ir kiti eismui svarbūs parametrai.
Mano akimis žiūrint šito kibiro skleidžiama šviesa yra gerokai tikslesnė
nei iki tol turėtų kibirų. Ant sienos matosi visiškai aiški riba tarp
apšviesto ir neapšviesto ruožo, ko ankstesniuose kibiruose pasigesdavau.