Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 20:06:45
news:okanps$lif$1@trimpas.omnitel.net...

> nu tai navigacija ir visos kitos multimedijos. ar irgi nereikia?

Vairuojant mašiną iš multimedijos reikia max muzikos. Navigacijai 17"
nereikia. Galiausiai visa tai atrodo baisiai. Čia aš apie Teslą. Mersas
atrodo gerokai organiškiau, nors asmeniškai aš iš tokio teliko vistiek
naudos nematau.

> tai, kad tu kaip suprantu negali perlipt per save pavažiuot su tokia
> mašina.... :)

O kam man per kažką laipiot, jei šiuo metu aš mašinos keist nesiruošiu? Čia
sportas toks? Šliaužiot po parduotuves ir čiupinėt daiktus, kurių nereikia -
mašinas, telikus? Kai reikės, tada ir galvosiu, jei jau visai nerasiu nieko
tinkamo pagal savo praėjusio amžiaus paniatkes, tada eisiu invalidkes
apžiūrinėt. Bet turiu vilties, kad bent sekančiam pirkimui to daryt
nereikės.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i