Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: ostapas
Data: 2017-07-17 10:44:33
Kad Dainiushas jau lyg klausinėjo apie seną liochą kažkur čia tyliai puse
lūpų :)

"spakainas"  wrote in message news:okhpoa$v8o$1@trimpas.omnitel.net...

Nu. Koks turi būt naudotas trabis ir kokio stovio, kad tiek sukišt
remontams? Čia ble jį kelis kartus visą perrinkt gausis.
Apskritai grynai ekonomiškai tai labiausia apsimoka važinėt su tuo ką
turi, jį pasiremontavus. Nu nebent esi axujienas auto dyleris ir moki
brangiai parduot dapistą laužą, tada pirkt kitą dar važiuojantį ir nieko
netvarkant damušt ir vėl stumt.
Kitas klausimas - jei tau ten afigienai norisi naujo ir būtent to kurį
nusižiūrėjai, nes ten yra kažkuri varnelė opcijose, kurios tau labai
reik ir apskritai eikit visi nx - aš taip noriu. Tai nėr ką diskutuot,
leidi pinigus savo malonumui ir tiek :) Bet grynai ekonomiškai tai nu
nežinau nežinau. Net tas pats Dainiušas, kur čia už naujus trabius
agituoja kiekvienai progai pasitaikius - kai daeis reikalas iki savo
auto pirkimo savo reikmėms už savus - pasirinks naudotą gero stovio, aš
taip 90% esu įsitikinęs :)