Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-13 23:21:42
Nu kuo bauda? Patikimumas problemų nekelia, sėdynėj jaučiuosi patogiai, kame 
bėdos?
Taip, kažkokių teigiamų emocijų man abi dabar turimos mašinos nekelia, 
parketnikų aš visai nesuprantu (bet žmonai tokios labai norėjosi), Toyota iš 
esmės tokiais ne visai standartiniais keliais papuolė, kadangi aš ją jau 
kuris laikas "pažinojau", tai neradau pagrindo pistis su visais 
pardavimais-pirkimais (nors minčių buvo, bet nelabai įkyrių, nusprendžiau, 
kad neverta gaišt laiko) - matyt senstu ir esminis kriterijus tampa 
beproblematiškumas. Tuo atveju Toyota zjbs, kol kas per >4 metus visi 
remontai - stabdžių kaladėlės ir diskai, bei lemputės. Kadaise turėjau ir 
kiek padoresnių viedriukų, ir audioaparatūras susikišęs buvau tokias ne 
visai prastas ir nelabai pigias :-), t.y. prioritetai kitokie buvo. Principe 
beveik laukiu kada ta vidurinio amžiaus krizė ateis ir užsinorėsis ten kokių 
Porsche :-)

Nu o kas link steroidinių šiuolaikinių mažalitražkių, tai eina jos nx. Ta 
prasme tokie "superspuogai" savotiškai linksmi, bet jei šnekėt apie 
kasdienines mašinas, tai aš ne specas ir gal argumentuotai nepaaiškinsiu, 
bet nu net prie panašių deklaruojamų skaičiukų mažesnės kubatūros varikliai 
važiuoja xujoviau. Labai gerai pamenu, kai parsivaryt Toyotos važiavau su 
'95 Accordu 2.0 varikliu su ~110 arklių, o atgal jau važiavau su mažesne ir 
lengvesne Toyota 1.6 su tais pačiais ~110 (įsibėgėjimas iki 100 pas Toyota 
teoriškai net geresnis) - nu ji realiai bukiau reagavo į gazą, ypač prie 
 >100km/h, dinamikos pas ją pusiau pensininko režimu pakanka tik mieste, o 
tiek su minėtu Accrodu, tiek su kadaise turėtu '89 2.0 Galantu pakankamai 
komfortiškai jausdavausi ir trasoj, bet kadangi paskutinius kelis metus už 
Vilniaus snąpą retokai iškišdavau, tai problemos iš to nedarau.

Žodžiu, nepaisant to, ką dabar valdau, patirties šiek tiek kaip vairuotojas 
turiu ir savo praktika pagrįstą nuomonę irgi. Kol kas neteko "čiupinėt" 
įrodymo, kad <2 litrų variklis yra tinkamas kompaktinei-vidutinės klasės 
mašinai. Beje, pagal mano paniatkes, variklis turi būt atmosferinis, o 
gamintojus išpažįstu tik japonų :-)

Ir dar - ant Hondinių variklių nevaryk, tas eilinis 2.0 tokioj karvėj kaip 
CRV mane netgi kiek nustebino, galvojau, kad bus prasčiau su dinamika, 
bandžiau ieškot 2.4, ale tokie europiniai yra egzotika, ant amerikono 
nestovėjo, tai po pusantro mėnesio vilties ir paieškų spjoviau ir nuvažiavęs 
nusipirkau pirmą išsirinktą pagal nuotraukas 2.0 :-) Techniškai problemų 
nėra, žmona davolna - mano darbas padarytas, reiks tik skystimą, kaip 
paaiškėjo, kas porą savaičių pradėt tikrint :-)


-- 
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i
Honda CRV '08 2.0 i-VTEC


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:ok8g7g$qhu$1@trimpas.omnitel.net...
> nipyzdi, 10m senumo mašina bet kuriuo atveju yra bauda, negali ji būt nei 
> labai patikima nei labai džiuginanti, na čia kalbant apie kasdieninius 
> kibirus. Ir jei gali sau leist naują kibirą, nelabai suprantu kam save 
> baust.
>
> O dvilitrio Hondos antmosferiko ir viesšeši tojojos kontekste kalbėt apie 
> turbinas ir kubatūras....nu pats supranti :D.
>
> nžn kaip jūs, man tokios tendencijos neatrodo blogai
> http://www.autoweek.nl/auto/92182/peugeot-308-gti-16-e-thp-270
>
> 7/13/2017 9:56 PM, Caponi rašė:
>> Nu jau nehiperbolizuok.
>> As bent per 10 metu analogiskos klases automobiliuose neiziuriu tiek 
>> kazkokio progreso komforto srity, kad tai skatintu daryt kazkoki judesi 
>> ta tema, t.y. parduot, rinktis, pirkt nauja masina. Taip, as irgi pazistu 
>> tokiu zmoniu, kuriem kuo daugiau masinoj navarotu, tuo geriau, o vat man, 
>> pvz., is navarotu idomu tik klimato kontrole (nu ten elektriniai langu 
>> pakelejai ar elektriniai veidrodeliai yra savaime suprantamas dalykas 
>> japoniskose masinose nuo senu laiku :-)). Visokie ten saugumo niuansai 
>> nerupi (tema neidomi ir apie tai tiesiog nesusimastau, nors objektyviai 
>> tai gal ir realus argumentas atsinaujint). Pagrindinis reikalavimas 
>> automobiliui - jis neturi generuot netiketu nemaloniu siurprizu, kol 
>> rezimas - kasmetinis apsilankymas pas meistra, man viskas zjbs. Patogumas 
>> vairuoti? Nu bbz, paskutiniu metu tendecijos man visai nepatinka (vienas 
>> is aspektu - neseniai cia aptarinetas kubaturos ir cilindru skaiciaus 
>> mazejimas), gal ir ne tragedija, bet tikrai neskatina atsinaujint (ant 
>> ekologijos ir kuro sanaudu bbd, galiu sau leist to neskaiciuot).
>> Galiausiai vairavimas - gal net ne tiek kad megstu vairuot, kiek negaliu 
>> pakest nieko neveikt. Jei per miesta pasivazinet su draugu uz vairo 
>> imanoma, tai va neseniai teko po Lietuva su vairuotoju darbiniais 
>> reikalais pasimakaluot, tai galvojau pasiusiu, man reikia arba baranka 
>> sukiot, arba gert galiorkoj :-)
>>
>>
>