Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 13:51:52
news:oka350$3un$1@trimpas.omnitel.net...

> nu tai gaidys Honda :)

Nu. Gerai kad kasdien su ja man važinėt nereikia :-)

> užklijuok lemputes izūle :D

Tai aš stengiuosi po kapotu pastebėt potencialias problemas anksčiau, nei
tos lemputės užsidega. O parktronikas civilizuotai knopkės bagažinėj pagalba
atsijungia, tai kaip ir viskas OK dabartinėj mašinoj. Ai nu dar tas
temperatūros signalas lieka, bet px, su tiek išgyvensiu :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i