Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 16:32:57
"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:okae25$e6m$1@trimpas.omnitel.net...
> Tricilindre invalidke važiavau - labai zajabys daiktas.

Labai gerai, džiaugiuosi už tave, kad tau patinka kurlink auto pramonė eina
:-)

> Bet niekas neverčia tokio imt. Jei galėčiau sau leisti, iš širpotriebo
> šiuo metu gal imčiau Peugeot 3008.

Jabat kaip gerai, ten, berods, cieli 4 cilindrai ir 1.2l kubatūra su 130
steroidinių arklių tokiam kEuliukui!

> Jo bent vidus aiškiai primena, kad gyvename XXI-ame amžiuje, skirtingai
> nuo visokių tojotų.

Žinai kaip sako, na vkus i cvet... Kompiuterinius žaidimus pagrajint mane
taip kokie 10 metų atgal dar traukė, bet NFS aš ant kompo gainiojau, o kad
visa tai atsirastų mano automobilyjė net ir XXI amžiuj nėra noro. Kaip
Dainiushas visai teisingai pastebėjo, tame yra ir nemaža dalis nostalgijos,
bet va šita panelė iš XX amžiaus mane tenkino visu 100% -
http://www.venelogia.com/uploads/mitsubishi-galant-200x-01.jpg - visi būtini
indikatoriai savo vietose, mygtukai po ranka, realiai iš pradžių, pamenu,
kliuvo klimato kontrolės bloko išvaizda, bet pripratau :-) Šiaip šituo
požiūriu net ir pas Toyotą viskas tvarkoj - ko gi čia trūksta -
https://pr0.zoon.ru/Oq8DIFycrBa-8mFNw6wodQ==/600x398,q85/4px-BW84_n2rMKrJxPHZeZUFO1iUZk3G0iPHGTkWe8Yr7JaRazQKvm6jhHk6pR_MNvsYxCea7Y8Av5LIQiQyDA== ?
O va čia jau ne kas -
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/5b/26/ab/5b26ab12453aa1c1efa2cc61fc2130d3.jpg

Caponi