Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2011-10-11 22:34:01
Man tai cia jau gincas panasus i musulmono, bei kataliko ginca apie tai
kurio dievas tikras...

"CodeC"  wrote in message news:j6md14$iok$1@trimpas.omnitel.net...

On 10/07/2011 11:15 AM, Linas Petkevičius wrote:

> Man dar idomus linux'o bendruomenes argumentas - "o mums gamintojai
> neduoda...". Klausimas - o kodel turetu? Ateina kazkokie gavrikai,
> turintys mizerna dali rinkos ir praso dalintis. Jiems to reikia?

nu tai kad pats klausi, pats ir atsakyk - kodel staida didieji laptopu
gamintojai, didieji hardwaro gamintojai, (ati, nvidia, samsung, intel,
asustek, ir t.t.) staiga skyre nuosavu zmogiskuju resursu linux
palaikymui vystyti ir padeti community daryt draiverius, patys juos daro
ir kuo toliau tuo labiau? aisku, vieni anksciau susiprotejo, kiti veliau
bet tendencija aiski. kodel?

> IMHO kol Linux'as neras savo kelio, ale "Think different" ir nemes
> lygintis su windoze, taip ir vilksis uodegoje. Kad ir tas pats Androidas
> - idomu kokia jo sekme butu, jei tai butu pozicionuojama ir vystoma kaip
> "Mes tokie patys geri kaip Windows Mobile, tik nemokami" ir panasiais
> budais.

man tai idomu, kodel tu negalvoji, kad cia tik tavo tokia nuomone?:)
nes tai, ka tu vadini 'lygiavimusi' tera padrasinimas besvarstanciam
potencialiam naujam linux vartotojui, ar rinktis linux ar ne. tipo
'nebijok, mes tikrai turim viska ko tau reikia ir ka tu turejai ant
persenusio win os'. nekalbant apie zymiai daugiau.
jei tu nematai kitos puses apart to 'lygiavimosi', cia tavo beda. kai
windowsai su visu savo funkcionalumu bus nuportinti bent ant menkos
dalies skirtingu CPU architekturu, kurias palaiko linux, galesi tada
pradet 'lygiuotis' :) cia aisku reikia bent minimaliai supratima turet,
ka sitas dalykas duoda OS'ui.