Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-07 15:36:02
Kas garantuos, kad tai paprasciausia svari Ubuntu instaliacija? Jei ivykdoma
shita salyga, man nulauzimui reikes - kazkur 5 minuciu, bet tada gal
didiname suma - dalis bus skirta logistikai? Ir bus paprasciau - kazkas man
atveza noutbuka su tavo instaliacija, ash tau grazinu po 5 minuciu, o tu
paleidi atgal Mozila. Jei ash per penkias min nenulauziu - grazinu tau ne
noutbuka, o 500 Lt.

Beje - kiek tau reikes tam laiko? Speju penkiu minuciu neuzteks? Nors is
principo, kaip nenulauziamai sistemai tai net ir neklausimas - kazkaip
nepagalvojes cia paklausiau...

"CodeC"  wrote in message news:j6mr5h$6mm$1@trimpas.omnitel.net...

On 10/07/2011 03:19 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Jei taisysi be isoriniu laikmenu - man tinka. Tuo tarpu asn nulauzimui
> interneta naudosiu. O pats ash tikrai windozes netaisysiu - pats zinau,
> kad noredamas galiu ja sudirbt taip, kad be reinstalo nepakelsi.

tai zodziu pabaigai, kad butu viskas aisku, jeigu as pasiemes atgal
kompa, nenaudodamas jokiu isoriniu irenginiu ir interneto rysio,
atidarysiu firefox langa, as laimiu?
keletas mano salygu: kompa gaunu be jokiu bios ir hdd paswordu, t.y.
pilnai veikianti ir 'atvira' OS isntaliavimui. taip pat ir poto atgal
gautas 'nulauztas' turi buti pilnai veikiantis fiziskai.
jei viskas ok, tai sutariam laika per kuri nulaushi. siulau 1 diena. ir
kas bus teisejas susitikus? gal kazka is news'u publikos pakvieciam?
Dainiushas va aktyviai reiskiasi :)