Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: amenox
Data: 2011-10-08 16:16:20
Jei ji licenzijuos batareikas visiems, viso gero tada naftos bizniui.
Naudingiau butų išspaust iš naftos viską, o paskui užsiimt batareikom. Arba
spaust iš naftos viską ir patyliukais pradėt biznį su batareikom, pačiai.
Per daug nesiplečiant ir lupant už batareikas dideles šaibas, nes turi
monopolį ir ant konkurentų gali padėt didelį. Beje dar iš teismų gali
nubyrėti, jei koks konkurentas pradės kažką panašaus daryt, ir neduok die jo
technologijoj kažkas panašaus bus. :)