Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: Toxis
Data: 2011-10-07 20:17:00

"RaR"  wrote in message news:j6mp10$3na$1@trimpas.omnitel.net...

> diskutuoji vien del to, kad aklai palaikyt savo tiesa, ar tikrai manai,
> kad tokiu shudniekiu kaip 'slide to unlock', 'best way to wipe your ass'
> ar batraishchiu rishimo budu patentavimas yra protingas ir pateisinamas
> dalykas, ar tiesiog skyle, per kuria korporacija su daug pinigu gali
> pasidaryt dar daugiau pinigu ish nieko?

Be abejo, skylių yra visose sistemose, aš oponuoju tik nuomonei, kad
patentų sistema aplamai nereikalinga.

tai ar sutiktum su teiginiu, kad patentai reikalingi tik 'stambiems
reikalams' t.y. ishradimams, o ne feature'ams? (shiuo atveju 'slide to
unlock' yra feature'as o ne ishradimas)

Antra - patentai skirti visų pirmą skatinti idėjų panaudojimą, o ne
užrakinimą. Kokia, kam nors nauda, jei tavo patentas nenaudojamas? Jeigu
neturi pinigų, bet padarei tikrai pelningą išradimą - ieškok pinigingų
partnerių, mokslininkams patentuoti padeda valstybė. Tai nelabai
demokratiška, nes suteikia pranašumą turtingesniems? Tikriausiai. Bet
kuo tai skiriasi nuo bet kokio verslo? Jeigu turi idėją, bet neturi
pinigų, turi jų iš kažkur gauti, dažnai parduodamas dalį idėjos.

Kad tu ne taip supranti patentus. Būtent, jeigu da Vinčio metu būtų
veikusi patentų sistema, jo išradimai būtų tapę žinomi, ir juos galėjo
kas nors įgyvendinti. Veidrodinis raštas - tai priešinga patentams - tai
ne išradimo atskleidimas, o jo slėpimas. Jau rašiau, net pats žodis
"patent" yra kilęs iš lotynų kalbos žodžio "patere", kas reiškia "guli
atviras, atidarytas". Anglų kalboje šis žodis jau bendrai reiškia
"atviras, akivaizdus, prieinamas".

na, demokratija reishkia liaudies valdzhia - bet kaip zhinia tai ka turim
dabar, nuo pirminiu prasmiu shiek tiek pakito. Ash nesakau kad patentai yra
blogai per se, bet tai, kad jais ishkraipoma rinka ir zhaidzhiami neshvarus
zhaidimai - faktas. Pazhiurek I applo-samsungo patentu kara. Ar googlo
naujausia pirkini... Ar tai tikrai padeda progresui, ar tai kaip tik
kaishioja pagalius jam I ratus. Ar paskutini dzhiaugsma su vaistu kompanijom
(kai priesh patentams pereinant I publick domaina, jie tiesiog sujungia du
patentus, uzhpatentuoja kaip viena ir toliau n metu gales but monopolis)

Kai nėra patentų sistemos, tada
negali atskleidęs savo išradimus ginti savo teises į juos, ir esi
privertas juos slėpti. Štai citata iš wikipedijos:

"There are four primary incentives embodied in the patent system: to
invent in the first place; to disclose the invention once made; to
invest the sums necessary to experiment, produce and market the
invention; and to design around and improve upon earlier patents."

Atkreipk dėmesį: "to disclose the invention once made", tai visiškai
priešinga tam ką tu dabar teigi.

velgi, teorishkai jie labai grazhus, praktishkai, ash galiu arba uzhsiplesht
nerealias sumas, arba tiesiog uzhdraus tau naudotis mano patentais. O
noredamas improve upon earlier patents, man rods (neesu tikras) turi gauti
patent holderio (jei jis vis dar aktyvus) leidima..