Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-07 18:20:00
Kompo neardysiu, detaliu neisiminesiu - galesiu tai uztikrint. Sedet salia
taves man zapadlo.

"CodeC"  wrote in message news:j6mue0$ahe$1@trimpas.omnitel.net...

On 10/07/2011 04:17 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Ok - uzteks 500 litu ir nesusitinkam. Susitikimo nebijau -
> paprasciausiai leidziu sau vengti bedrauti su kuo man nepatinka
> face-to-face. Ar tai jau patapo esmine salyga?

praktiskai taip, kad butu islaikytas teisingumas. tu kazkodel savo zmogu
nori salia manes pasodint. paciam pirmam poste ir rasiau - susistatom du
PC, sujungiam i TA PATI switch'a. zodziu sedim salia ir matom ka daro
kitas. ka as zinau, gal tu duomenu atstatymu is hdd uzsiimi ar panasiai,
issiimsi harda, pratrinsi failus is rootfs ir bus tipo nulauzhta. as tai
itariu kad tu cia nori isnaudot proga mane isdurti, o ne teisingai kazka
irodyt. nori teisingai - susitinkam ir paskiriam tam pora valandu. o
dabar cia lauzhaisi kaip mergaite, 'nenoriu su kuo nepatinka' ir pan.