Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-06 21:22:42
On 10/06/2011 07:32 PM, Toxis wrote:
> ouj, nereikia manes agituot uzh tarybu valdzhia, ash ja seniai tikiu=)
> ash su mielu noru pereichiau prie linuxo jei zhinochiau, kad
> nemegeiminsiu shitam kompe.. jei kada ishpindesiu iki mano

nu tai as ta zinau. kas geimina, tai suprantama del renkasi windowsus.
nesunku sumastyt ir priezasti to - jau mineta video kortu istorija yra
pagr priezastis, kodel praktiskai dauguma zaidimu buvo sukurta/kuriama
windowsu platformoj, o ne linux. taciau reikalai krypsta i geraja puse.
labai nesidomejau kaip ten reikalai su ATI ir nvidia draiveriais po
linux, nes jau senai naudoju isskirtinai intel'i, taciau kiek zinau, tai
situacija nepalyginamai geresne nei kad buvo pries pvz 3-4 metus, kai
reikejo vos ne programinti moketi, kad rezoliucija normalia su nvidia
korta uzsidetum. as manau, kad prades daryt geimus ir ant linuxo.

p.s. pats turiu win xp tam, kad kartais pazaisciau tokias senienas kaip
starcraft ar worms :)