Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-08 19:03:39
On Sat, 08 Oct 2011 18:34:23 +0300, Linas Petkevičius wrote:

> Hujas - kur as tai zadejau?

troli tu troli:

On Fri, 07 Oct 2011 15:36:05 +0300, Linas Petkevičius wrote:

> Kas garantuos, kad tai paprasciausia svari Ubuntu instaliacija? Jei
> ivykdoma shita salyga, man nulauzimui reikes - kazkur 5 minuciu, bet

beje, apie ka lazhybos buvo? apie tai, kad browsinant nete linux
nulaushi, ar kad linux PC *kazkaip bilenkaip* imanoma sugadinti turint
prie jo fizini priejima?

tai ka, nebeatsakai uz bazara? nebenusilauzhia ubuntu per 5 minutes porno
saitus browsinant? isgirdai uzuomina, kad nesigaus root paswordo
nuresetint per single user mode ir siktelejai i kelnytes?
davai keliam suma iki 2klt ir nulauzhk kaip zhadejai - naudodamas firefox
narsykle :) kitaip '5 minuciu mizhniaus' klycka visuose newsuose
turesi :DDD
laukiam isstatytu kiaules akiu LP stiliuje, kad tu 'kazka kita turejai
galvoj' ir 'taip nesakei' :)))