Tema: Re: Jobsas pasibaige
Autorius: ejs
Data: 2011-10-08 23:05:09
2011.10.07 21:39, padugne rašė:

> O mes kalbam apie juzability...

Be abejo. Vienas dalykas - patiems kurti nuosavus standartus ir jų
beveik laikytis, kitas - suprogramuoti ką nors, pilnai atitinkančio RFC.

Pvz: spausdinimas: koks idiotas gali reikalauti LPD, kai yra puikus
sprendimas - GDI draiveris?
Arba tinklo protokolas: kam naudoti kažkokį 20 metų senumo protokolą,
kai mūsų programuotojas Petras sukūrė nuostabų produktą - NetBIOS. Ko
ten nėra? O kas tas maršrutizavimas? A, apie tai... Mūsų kompanijos
nuomone, internetas niekam nebus įdomus.

TCP/IP stekas M$ nepasidavė, teko skolintis iš BSD ;)

PS: ką windausai išdarinėja su USB įrenginiais, aš iki šiol nesuprantu.
--
ejs